مصاحبه آرشیو خبر ها
سری ب ، سقوط و تولد دوباره با اسکودتو

سری ب ، سقوط و تولد دوباره با اسکودتو

الساندرو دل پیرو ستاره ی اسبق باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا اماده است تا دوران مربیگری خود را آغاز کند. وی در جدید ترین مصاحبه ی خود گفت:

"اذعان دارم که حس می کنم برای مربیگری آماده هستم."

"این گزینه ی جذابی است که در حال بررسی آن هستم ، اگر سه سال پیش از من می پرسیدید ، می گفتم نه ، اما حالا همه چیز متفاوت است."

"این شغل چنان پیچیده است که که به شما اجازه می دهد با بصیرت فوتبال را تجربه کنید.البته می خواهم تصریح کنم که من هنوز برای هیچ دوره[ ی مربی گری] ثبت نام نکرده ام."

"من به مدت طولانی با سه مربی فوق العاده کار کرده ام و از کاپلو ، لیپی و آنچلوتی چیزهای زیادی یاد گرفته ام. من با کار با آنها آموختم که تیم با فروتنی ، هوش و صبر بی پایان هدایت می شود.:

"بسیاری از هم تیمی های سابق او هم اکنون در سری آ مربی گری می کنند ، از جمله پائولو سوسا ..."

"از اینکه او را در صدر جدول می بینم خوشحالم ، او همیشه پسر بسیار باهوشی بود."

او سپس در مورد تیم سابقش یوونتوس صحبت کرد ...

"کریر من در یووه جادویی بود. شاید مهم ترین پیراهن هایی که نگه داشته ام از اولین پیروزی هایم باشد ، زیرا بسیار خاص بودند. هرچند حالا که فکر می کنم ، سری ب ، سقوط و تولد دوباره با اسکودتو هم لحظاتی کلیدی بودند."

"صراحتا می گویم ، نماندن در سال 2006 بسیار دشوار بود. من کاپیتان یوونتوس بودم ، طرفدار شماره ی یک آن بودم ، یووه خیلی چیزها به من داده بود."

"جان الکان با من تماس گرفت و من به او گفتم که می تواند روی من حساب کند، نیازی به دو بار فکر کردن نبود و من هرگز حسرت نخوردم."

خداحافظی با اسکودتو در سال 2012...

"آن سال برای من بسیار دشوار بود ، چون من بازی های بسیار کمی را به میدان رفتم، اما با این حال چند گل مهم به ثمر رساندم. وقتی در نیمه ی دوم تعویض شدم ، حس می کردم بغضی در گلویم گیرکرده است."

"من حرفهای کمی از آن لحظه به یاد دارم ، ولی گویا همه چیز متوقف شد : رقبا ، داور و هم تیمی هایم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: